Odpowiedz do tematu
puma rs 0
ThomasKea

Odpowiedz z cytatem
ÿþ heh ik weet dat het grappig moest zijn, maar hier puma sneakers is mijn echte reden om een nieuw saldo te kopen. nike zuigt. ik vind het niet echt leuk om tonnen nike-advertenties te zien. en het horen van dat X-atleet miljoenen wordt betaald om hun schoenen te hoeren, maakt me gewoon kwaad. voeg het feit toe dat veel van deze schoenen uiteindelijk gestyled worden alsof ze gedragen zouden moeten worden door buitenaardse aandacht hoeren en nou ja, ik zal in plaats daarvan de simpele en effectieve new balance schoenen kiezen. Oh mijn god. Dit is zo goed. Ik kocht serieus mijn eerste paar schoenen om in te lopen zonder dat ik ze had aangeraden, ik kocht New Balance. Ik was opgetogen over ze (zo comfortabel, enz.) En toen ik terugging om hetzelfde paar te kopen toen die een beetje dood waren, werd het model dat ik leuk vond niet meer gemaakt. Dus ik winkelde rond en hield niet van de andere NB, dus raad eens wat ik kocht. Asics !! God die me aan het lachen maakte. En ja, stiekem, als ik regelmatig hardloop, voel ik me beter dan andere mensen die dat niet doen.

dus ik zou graag willen dat je het met mij deelt als je ooit een blanke ontmoet met gloednieuwe J's aan hun voeten. ik zal mijn rijm voortzetten zodra iemand me een beat geeft. of laat mijn puma schoenen belangrijkste man afmaken want we noemen hem mencrezey. Een andere blanke meldt: Mijn goede vriend is ongegeneerd ongeschikt. Hij is misschien een beetje republikeins, maar verbergt het om me heen. Hij bezit twee paar New Balance-hardlopers die hij draagt met een spijkerbroek en een Ralph Lauren-polo voor zijn kantoorbaan, als een uniform. Hij is geen hardloper. Deze schoenen zien veel laagpolige nylon vloeren. Weet je waarom ik New Balance 608's draag? Omdat ze gek zijn puma rs x !!! En ze gaan heel lang mee. Nike's en Reebok's halen het geen jaar, ze beginnen na een paar maanden uit elkaar te vallen. Ze zijn afval. Nu Converse verdween en vervolgens met buitensporige prijzen terugkwam in plaats van de economy-schoen te zijn, is New Balance de enige manier om voor sportschoenen te gaan. Sorry kerel, Asics is ook slecht.

Ik denk dat je eerste responder het op het hoofd is ... niet iedereen is een D, of gemiddelde breedte ... dat is de breedte waarin ongeveer 97% van alle schoenen binnenkomt (casual, kleding, sportief, sneakers, geneest, enz., enzovoort.,). Ik ben niet ziekelijk zwaarlijvig of zo, maar ik ben gezegend met hele brede voeten. De enige reden dat ik New Balance-schoenen bezit en al vele jaren heb, is omdat ze echt passen. Dat is een belangrijke factor als je 3 of 4 mijl hardloopt. Dat is de enige reden ... geloof me, het is niet omdat puma thunder ze er cool uitzien. Voor hardlopen gaat er niets boven New Balance imo. Hun schoenen zijn er in verschillende breedtes voor een betere pasvorm en het duurt meestal jaren van vrijwel alles wat ik naar ze heb gegooid om eindelijk te worden vervangen. Het kan me niet schelen dat x-product in je land wordt gemaakt, maar Nikes vallen binnen enkele maanden uit elkaar.

Je moet de nieuwe Balance-levensduur-trend ook relateren aan de blanken die ook van het hiphopforum houden. Wij (WP) weten dat we kunnen rocken (dat betekent "om iets trendy te dragen") klauwplaten, en de shell-teen is ala Run DMC om anderen echt te laten weten dat we down zijn. Af en toe kunnen we wat Nike-hardloopschoenen uittrekken, maar nooit de lakleren Jordan's of Nike Cortez, beide gereserveerd voor niet-WP. De New Balance heeft echter nog steeds straatwaarde van zowel de WP-punkscene als de hiphopscene, dus je kunt goed op elke hoek passen als shit gek wordt. Meestal zijn alle grijstinten of het donkerblauwe met grijze letters, plus die twee kleuren bij je hiphopjeans of je Abercrombie-kaki! Win-Win situatie, Go NB !!! Aww New Balance schoenen zijn eigenlijk best goed. Ik was een langlaufloper op de middelbare school en de middelbare school en droeg in die jaren alleen New Balance.

De Bayesiaanse analyses die met Beast werden uitgevoerd, hielpen verder om licht te werpen op de historische demografische poema's, zoals onthuld door het mtDNA. In de eerste analyseronde, met gebruikmaking van vijf individuen met de meest uiteenlopende haplotypen en twee jaguarundi's, schatten we de substitutiegraad van het geanalyseerde ND5-segment op 2,054% per miljoen jaar (MY). Door dit substitutiepercentage toe te passen in de tweede reeks analyses, hebben we afgeleid dat de gemiddelde t MRCA van poema's 0,237 MYA (95% HPD: 0,105-0,391 MYA) is. Voor Zuid-Amerikaanse poema's werd de gemiddelde MRCA geschat op 0,211 (0,091-0,353) MYA. Wanneer Noord-Amerikaanse (NA) en Centraal-Amerikaanse (CA) monsters afzonderlijk werden geanalyseerd, was hun gemiddelde geschatte t MRCA 0,231 (0,102-0,3usmiech) MYA. Ten slotte hebben we de t MRCA geschat voor een subset van 24 NA CA-monsters die een endemische monofyletische cluster vormden (zie Figuur 2A), wat een waarde van 0,037 (0,006-0,077) MYA opleverde.

De hoge genendiversiteit die voor poema's wordt geschat, zou nader kunnen puma rs 0 worden onderzocht met behulp van haplotype-netwerken (Figuur 2A), die ingewikkelde relaties tussen sequenties afbeelden, vooral in Zuid-Amerika. Een dergelijk patroon is indicatief voor een complexe evolutionaire geschiedenis, met enige suggestie van geografische structurering, maar geen duidelijke scheiding van goed gedefinieerde clades. Sommige delen van het netwerk suggereren een recente populatie-uitbreiding met Zuid-Amerikaanse lijnen, waarbij centrale haplotypes aanleiding geven tot meerdere afgeleide sequenties die elk met één enkele mutatiestap verschillen. Midden-Amerika bleek ook een complex mengsel van haplotypische lijnen te bevatten, met meer dan één verband met basale Zuid-Amerikaanse sequenties en [img]http://www.bargansa.com/images/red/puma rs 0-174ykt.jpg[/img] bewijs van interne structuur (zie Figuur 2A en Tabel 3).
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Zarabiaj Online
Reklama

Odpowiedz z cytatem

Zobacz też :

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

puma rs 0